Velkommen til Snigernes Community Hvis du kan læse denne tekst er du enten ikke logget ind eller også har du endnu ikke oprettet en bruger på siden her. For at få fuld adgang til siden og dens funktioner så skal du oprette dig som bruger. Du kan læse mere under Sniger information Velkommen til.
Information
OBS! [SC] som fælles Community tag for snigerne.dk MW2 og BFBC2. Se mere her Klik her .
Antal indlæg: 310 Tilmeldt: 23.05.08 Status: Offline
Når alle unntatt 1 våben i badcompany 2 var unlocket blev jeg vred. Jeg ville derfor se om jeg lige kunne finne en måde å unlocke min garand på. På youtube/forums finner en mang en forklaring for at gøre det her. Man må have et annet Battlefield spil knyttet til sin konto for at kunne nå "veteran status 1", det vil unlocke garanden ingame.
Da min konto var et ringe helvede der ikke kunne logges på, måtte man til og bøvle med lortet (Af en eller annen grunn var den deaktiveret??!). 2 timer senere var mailadressen byttet og jeg kunne logge på min konto, man for et rod!
Det mange måske ikke ved er at det gratis online baserede spilet "Battlefield Heroes" faktisk kan give dig veteran status 1, som man må ha for å få sin garand. Logger man på det her spill med sin EA konto, (den man bruger i bad company) og spiller det online vil det blive registreret og man vil få den rank man behøver, rank 1.
Det fungerede dog ikke for mig og min ringe lort konto, så en mail til supporten senere og jeg haver min garand (Dog jeg af en eller annen grund nu er rank 4 som veteran?)
Garanden er ok, som en M14 med et meget bedre "iron sight" men mindre clip
Er der andre der haver M1 Garand unlocked?
Spring til debat:
[T-S] & [SC] Tagget
Hvem spiller under [T-S] og hvem spiller under [SC] tagget? Klik her for at læse mere om det.
Log ind
Er du endnu ikke registreret bruger? Klik her for at oprette dig.